שרת התחבורה רגב: "יש בשורות רבות בתקציב המדינה"

מערכת האתר No Comments on שרת התחבורה רגב: "יש בשורות רבות בתקציב המדינה"

מירי רגב, שרת התחבורה לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אמרתי בדרום שלא נקבל את זה שתוקפים אותנו ושלא יעזו להתעסק איתנו. דין העוטף הדין תל אביב. הפגיעה החמורה בתשתיות שלהם והעובדה שהחמאס לא העז להתערב אומרת הרבה. בכל זאת, אני אומרת לכולם לפעול לפי הנחיות פיקוד העורף. לא מכירה מישהו שרוצה להפיל את ממשלת הימין על מלא. יש כיפופי ידיים, אבל הממשלה יציבה"

אוטובוס/תחבורה ציבורית
תחבורה ציבורית | ארכיון צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שרת התחבורה, מירי רגב לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "לא יודעת על הפסקת אש, הייתי היום בדרום ואמרתי שלא נקבל את זה שתוקפים אותנו ושלא יעזו להתעסק איתנו. דין העוטף הדין תל אביב. הפגיעה החמורה בתשתיות שלהם והעובדה שהחמאס לא העז להתערב, אומרת הרבה. בכל זאת, אני אומרת לכולם לפעול לפי הנחיות פיקוד העורף".

"אני פוגשת תושבים וראשי רשויות, הם חזקים ומבקשים שנחזיר את ההרתעה. הממשלה יציבה. לא מכירה מישהו שרוצה להפיל את ממשלת הימין על מלא. יש כיפופי ידיים, אבל הממשלה יציבה. יש בשורות רבות בתקציב: רק אצלי בתחבורה, יש בשורות רבות בהיבט החברתי. לא צריך להתרשם מהתבהלה ומהינדוס התודעה פה".

"מבצע התחבורה לל"ג בעומר עבר בהצלחה. בשת"פ עם הפרויקטור ועם הרב מאיר פרוש ומשרד התחבורה. ההר גם לא היה עצוב, יש מה לשפר, ונשפר בשנה הבאה. נחבר את כל הארץ ברכבת, זו בשןרה ממש גדולה. בסוף אזרחים ירגישו שמתפנה להם כסף בכיס למה שהם רוצים. הרפורמה המשפטית צריכה לעבור, אבל כעת זה לא הזמן לדבר על זה".

האזינו



0 תגובות